Алла Тағаланың қалауымен қозғалған көлік

Өз-өзіңді шыңда!

Әдетте көлік қозғалу үшін қозғалтқышқа мұқтаж. Мәселен, арбаны жылқы, автоны қозғалтқыш (мотор) козғалтады.

Құранда бір көлік жайында айтылған. Ол бір қозғалтқыштың күшімен емес, Хақ Тағаланың қалауымен ғана жылжыған. Ол қандай көлік?

Толығырақ ...

Жансыз, бірақ демалатын жаратылыс. Жауабы...

Өз-өзіңді шыңда!

Құранда жансыз, бірақ демалатын бір жратылыс жайында айтылған. Ол не?

Жауап: «Тәкуир» сүресінің 18-ші аятында Алла Тағала:

وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ

«Демалған таңға серт»,-деген.

Араб тілінде «تَنَفَّسَ» (танаффаса) сөзінің түпнегізгі мағынасы: демалу. Сонымен қатар «تَنَفُّسٌ» (танаффусун) деп желдің лебін, самалды айтады. «تَنَفَّسَ» (танаффаса) сөзінің «шығу, бөліну» деген де мағыналары бар. Осыған сай ғалымдар «وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ» сөзін «таңата бастаған (таң езгіліне) сәтке серт» деп тафсирлеген.

Толығырақ ...

Жалаға ұшыраған жәндік. Жауабы...

Өз-өзіңді шыңда!

Құранда бір қыссада жалаға ұшыраған жәндік жайында айтылған. Ол қандай жәндік?

Жауабы: Құранда бір қыссада жалаға ұшыраған жәндік жайында айтылған. Ол – қасқыр.

Айта кету керек, қасқыр жайында Құранның бір ғана сүресінде айтылған. Ол – «Юсуф» сүресі. Сонымен қатар «ذِئْبٌ» (қасқыр) сөзі «Юсуф» сүресінде үш рет айтылған: 13, 14 және 17 аяттарында.

Әкесі Юсуфты (ғаләйһис-саләм) өзгеше жақсы көреді. Мұны байқаған Юсуфтың (ғаләйһис-саләм) баурларында қызғаныш пайда болады да, олар Юсуфтың (ғаләйһис-саләм) көзін құртуын ойластыра бастайды. Бір күні олар әкесіне келіп аң аулауға шығатынын айтады әрі өздерімен бірге бауырлары Юсуфты (ғаләйһис-саләм) жіберуін сұрайды. Бұған қарсы болған сол кезде-ақ Юсуф (ғаләйһис-саләм) қараусыз қалып, қасқырға жем болатынынан қауіптенетінін айтады. Алайда, бауырлары әкесін  өз дегендеріне көндіріп, Юсуфты (ғаләйһис-саләм) өздерімен бірге алып кетеді. Кейін орманға барып бауырлары Юсуфты (ғаләйһис-саләм) бір құдықтың ішіне қалдырып, бір қозыны бауыздайды да оның қанын Юсуфтың (ғаләйһис-саләм) көйлегіне жағады. Кейін сол көйлекті әкелеріне алып барады да: «Юсуф бауырымызды қасқыр жеп қойды»,-дейді.

Алайда, әкелері ұлдары өтірік айтып тұрғанын түсініп қояды. Өйткені, қан жағылған Юсуфтың (ғаләйһис-саләм) көйлегі жыртылмаған еді. Мұны байқаған Юсуфтың (ғаләйһис-саләм) әкесі: «Менің сүйікті ұлым Юсуфты (ғаләйһис-саләм) жеп, көйлегіне тимеген бұл қасқыр неткен мейірімді еді?!»,-дейді.

Осылайша қасқырға жала жабылған еді.

Толығырақ ...

Анасыз дүниеге келген жеті жаратылыс. Жауабы...

Өз-өзіңді шыңда!

Құранда анасыз дүниеге келген жеті жан иесі жайында айтылған. Ол қандай жаратылыс?

Жауабы:

1-2. Адам (ғаләйһис-саләм) және Хауа ана. Адам (ғаләйһис-саләм) топырақтан, ал Хауа анамыз оның қабырғасынан жаратылған еді. Бұл жайында «Ниса» сүресінің 1-ші аятында айтылған.

3. Солих пайғамбардың (ғаләйһис-саләм) түйесі. Солихтың (ғаләйһис-саләм) түйесі жартастан жаратылған еді. Бұл жайында «Ағраф», «Һуд» және «Шуғара» сүрелерінде айтылған.

4. Ибраһим пайғамбардың (ғаләйһис-саләм) қошқары. Ибраһим (ғаләйһис-саләм) жалғыз ұлы Исмаилды (ғаләйһис-саләм) құрбандыққа шаламын деп әрекет еткенде Хақ Тағала көктен бір қошқар жібереді. Содан бастап құрбандыққа мал шалу үрдісі қалыптасты. Осылайша адамзат перзенттерін құрбандыққа шалу індетінен құтқарылды. Бұл жайында «Соффат» сүресінде айтылған.

5. Мұса пайғамбардың (ғаләйһис-саләм) аса таяғы. Бұл жайында «Ағраф» және «Нәмл» сүресінде айтылған. Мұсаның (ғаләйһис-саләм) қолындағы аса таяғына жан бітіп жыланға айналады.

6. Қарға. Бұл жайында «Мәида» сүресінің 31-ші аятында айтылған. Қабыл бауыры Һәбілді өлтіреді. Бұл адамзат тарихындағы әуелгі өлім еді. Осы себептен Қабыл Һәбілдің денесімен не істеу керектігін білмейді. Сол кезде оған мәйітті жерлеуді Алла Тағала үйрету үшін қарғаны жібереді.

7. Иса пайғамбар (ғаләйһис-саләм) жаратқан құс. Бұл жайында «Әли Имран» сүресінің 49-шы аятында айтылған. Кәпірлер Исадан (ғаләйһис-саләм) мұғжиза көрсетуін талап етеді. Сонда Иса (ғаләйһис-саләм) балшықтан құстың мүсінін жасап кейін оған үреді. Сол сәтте Алла Тағаланың қалауымен мүсінге жан бітеді.

Толығырақ ...

Жүз жылдан соң қайта тірілген адам. Жауабы...

Өз-өзіңді шыңда!

Құранда жан тапсырып, жүз жылдан соң қайта тірілген адам жайында айтылған. Ол кім?

Жауабы: жан тапсырып жүз жылдан соң қайта тірілген – Ғузайр есімді пенде.

Қосымша мәліметті мына сілтемеден оқыңыз: http://www.nurotau.kz/index.php/ma-alalar/item/2939-ғузайр-қыссасы

Толығырақ ...

Ислам соғысшыл дін бе? Жауабы...

Өз-өзіңді шыңда!

Қазіргі уақытта дінімізге жала жабатындар баршылық! Өйкінішке орай солардың қатарында өзін «мұсылманмын» дегендер де баршылық?!

Сол жаланың бірі – «Ислам қант төгіске, террорға үндейді» деген сөз.

Адамдар, солардың ішінде әсіресе мұсылмандар, ойланыңдар! Егер Ислам діні лаңкестер мен қанышерлер діні болса, Құран «өлтіріңдер, тонаңдар, тартып алыңдар, басыныңдар» деген сөзге толы болар еді. Ал ақиқатында қалай? Осыған орай назарларыңызға мына сұрақты ұсынамыз! Құранда қазіргі күні көптің төбе шашын тік тұрғызған «жиһад» жайында Құранның қанша аятында айтылған?

Сұрақтың жауабы: Құранда жиһадқа қатысты жеті ғана аят бар. Ол:

1. «Анфәл», 72 аят.

2. «Анфәл», 74 аят.

3. «Тәуба», 100 аят.

4. «Тәуба», 122 аят.

5. «Хужүрат», 15 аят.

6. «Нұр», 55 аят.

7. «Сафф», 10 аят.

Бір ерекшелігі осы аяттың бірінде де басқыншылыққа шақырмаған. Осыдан соң біреулердің «Ислам соғысшыл дін» дегені қаншалықты орынды?!

Толығырақ ...