Кезінде білмей денеме наколка түсіріп қойыптым...

Сұрақ:Ас-саләму аләйкум! Кезінде білмей денеме наколка түсіріп қойыптым. Ал Пайғамбарымыз (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) денесін таңбалағанды лағнеттеген екен. Енді не істеуім керек? Денемдегі наколканы кетіруім керек пе?

Жауап:  Уа аләйкумус-саләму уа рохматул-лаһи уа баракәтуһ!

Алла Тағала сізді рахметіне бөлеген екен! Олай дейтінім – Пайғамбарымыздың (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) сөзіне мән бергеніңіз. Алла Тағала сізге разы болсын!

Денені таңбалау мәселесіне келер болсақ, рас Расулуллаһ (солләл-лаһу ғаләйһи уә салләм) былай деген:

لَعَنَ الله الْوَاشِمَاتِ وَالمُسْتَوْشِمَاتِ

«Алла Тағала денесін таңбалаушы мен денесіне таңба түсірушіні лағнет етті». (Әбу Дауд)

Шариғат бойынша денеге таңба (наколка) салу – арам. Оған осы айтылған хадис дәлел. 

Білместіктен денесіне таңба түсіріп, кейін қателігін ұғынған адам бірінші мәселеде тәубеге келіп, Хақ Тағаладан қылығы үшін кешірім тілеу керек. Кейін реті келсе денесіндегі таңбаны кетірген жөн. Ал денедегі таңбаны кетіру денсаулыққа зарарлы болса, онда тәубе ету жеткілікті.

Толығырақ ...

Жартылай шомылып, намаз оқысам бола ма?

Сұрақ:Ас-саләму аләйкум! Мен І топтағы мүгедекпін. Түнде оянып көпке дейін ұйықтай алмай жатам. Денем қызады. Таһәжжүд намазын оқығым келеді. Бірақ денемді жауып оқуым керек. Осындай жағдайда денемді кіндікке дейін жауып, иықтарым ашық күйде намаз оқысам бола ма?

Жауап:  Уа аләйкумус-саләму уа рохматул-лаһи уа баракәтуһ!

Алла Тағала сізге жеңілдігін нәсіп етсін!

Негізі жартылай шомылған болмайды. Сіздің жағдайыңызда ең абзалы – қажетті жағдайда таяммум алу. Себебі, сіз үзір иесі сияқтысыз. Яғни суды қоданалмайтын жағдайда таяммум алсаңыз да болады. Оған қоса айтқаныңыздан түсінгенім – шомылу сізге қиындық туғызатын сияқты.

Сізге бір нәрсені ескеру қажет! Расында да сізге толық шамылу мүмкін болмаса, онда таяммуммен намаз оқысаңыз болады. Сіздің жағдайыңызда таяммум ғұсылдың орнына жүреді.

Иықты ашып намаз оқу мәселесіне келер болсақ, басты мәселе әуретті жабу. Ал еркектердің әуреті – кіндік пен тізенің екі аралығы. Тек мүмкіндігінше денені барынша жапсаңыз болғаны. 

Алла Тағала дінге деген ықыласыңызды сауаптан жазсын! Әмин!

Толығырақ ...

Шаууәлдің алты күн оразасын қалай ұстаймыз?

Біріншіден: шаууәл айының алты күн оразасы ұстаудың белгілі күндері жоқ. Яғни, һижри күнтізбесі бойынша Рамазан айынан кейін шаууәл айы болса (29 немесе 30 күн), осы аралықта ұсталса болғаны.

Екіншіден: шаууәл айының алты күн оразасын тұтас ұстау шарт емес. Яғни, оны бір, екі, үш, төрт, бес немесе тұтас алты күн етіп ұстаса болады. Басты мәселе: шаууәл айының ішінде ұстаса болғаны. 

Үшіншіден: дегенмен, абзалы – Ораза айтынан кейін тұтас алты күн ұстау. Себебі, хадисте «кейін алты күн ауыз бекіткен» делінген.

Толығырақ ...

Мәһір мәселесі

Сұрақ: Ас-саләму аләйкум! Мен ағам мен нағашым барып қызға құда түсіп үйлендім. Дәстүр бойынша сырға салып, сақина алдым. Қазір үш балам бар. Сырға мен сақинаны қыздың өзіне таңдатып алдым. Ол маһір болып есептеле ма, әлде маһірге басқа бірдене алып беруім керек па?

Жауап:  Уа аләйкумус-саләму уа рохматул-лаһи уа баракәтуһ!

Менің ойымша мәселенің шешімі сіз бен жұбайыңыздың келісімінде. Сіз сол сақина мен сырғаны мәһір ниетінде беріп, жұбайыңыз да оны мәһір ретінде қабылдаса, онда бергеніңіз мәһірге жатады.

Үйленгенде сіз де, жұбайыңыз да мәһір жайында білмеген болсаңыз, онда мәселенің шешімі – жұбайыңыздан сол бергенді мәһір ретінде қабылдай ма, қабылдамай ма, соны сұраңыз. Егер «иә, мәһір ретінде қабылдаймын» десе, онда мәһір мәселесі шешілгені. 

Сіздің мәселеңізді ҚСРО кезіндегі біздің ата-аналырымыздың отбасы құрумен салыстырса болады. Совет өкіметі кезінде неке болмаса да, жастар АХАЖ-ға барып үйленгенін тіркейтін. Неке қиюды ер мен әйелдің арасындағы қатынасты рәсімдеу деп қабылдайтын болсақ, Совет өкіметі дінсіздік дәуіріндегі АХАЖ-ғы некені ерлі-зайыптылардың қатынасын заңдастыруға жатқызса болады. Оған қоса ол кезде мәһір дегенді кім біліпті?

Толығырақ ...

«Қыдыр ата» деген кім?

Сұрақ:Ас-саләму аләйкум! Біреулер Қадір түні Қыдыр атаны күтіп жатады. «Қыдыр ата» деген кім? Оның қадір түніне қандай қатысы бар?

Жауап:  Уа аләйкумус-саләму уа рохматул-лаһи уа баракәтуһ!

Қасиетті Қадір түнін Қыдыр атамен байланыстыру – жаңсақ! Себебі, Қадір түні мұсылмандар ертегі бір атаны емес, бәлкім Алла Тағаланың рахметін күтумен өткізуі тиіс.

«Қыдыр ата» деген кім? – мәселесіне келер болсақ, шариғаттан және араб тілінен хабары болмаған жандар арабтың «қадр» сөзін «Қыдыр атаға» теліп түнді бір атаны күтумен әлек. Болмаса, қазақтың «Қыдыр» есімінің өзі «Хизр» есімді әулие кісінің атынан туындаған.

Оған қоса мұсылмандар жақсылықты жаратылғаннан емес, бәлкім Хақ Тағаладан күтеді. Тіпті біреу біреуге бір жақсылық істейтін болса, соның өзі Алла Тағаланың қалауымен болады. Сондықтан айналып келгенде біз бір пенденің емес, Жаратушы Иенің жарылқауына мұқтажбыз. 

Алла Тағала баршамызға осы ақиқатты түсініп-ұғынуымызды нәсіп етсін! Әмин!

Толығырақ ...

Намазда қателесіп сәһу саждесін орындамаса...

Сұрақ:Ас-саләму аләйкум! Намазда сүрені оқып тұрып қателессе, кейін намаз соңында сәһу сәждесін жасауды ұмытып екі жаққа сәлем беріп қойса не істеу керек?

Жауап:  Уа аләйкумус-саләму уа рохматул-лаһи уа баракәтуһ!

Біріншіден: Алла Тағала намазыңызды қабыл етсін!

Екіншіден: Сәһу сәждесі намаздың уәжіп амалында қателік кетсе орындалады. Ал намаз барысында сүре, дәлірек айтар болсақ Құран оқу – уәжіп амалына жатады. Сол себепті сүреде қателессе сәһу сәждесін орындау уәжіп болады. Ал сүреде қателесу қандай сипатта болды – бұл басқа мәселе. Құдай қаласа, ол жайында тиесілі орында әңгімелеп береміз.

Үшіншіден: сәһу сәжденің өзі сәлемнен кейін орындалады. Мысалы, намазды жеке оқыған кезде бір (оң) немесе екі (оң және сол) жаққа сәлем беріп, кейін сәһу сәждесін орындасаңыз болады. парқы жоқ. екеуі де дұрыс.

Имам қателессе жамағатқа қателескенін білдіру үшін оң жаққа сәлем беріп, кейін сәһу сәждесін орындайды.

Төртіншіден: намаздың уәжіп амалында қателесіп, кейін намаз соңында сәһу сәждесін орындауды ұмытып, екі жаққа сәлем беріп тұрып кетсе не болады? Мысалы, екі жаққа сәлем беріп мешіттен шығып кеттіңіз немесе дүние сөзін сөйлеп қойдыңыз дейік. Сонан соң барып сәһу сәждесін істеуді ұмытқаныңыз есіңізге түсті. Бұл жағдайда қолыңыздан келер бір ғана іс бар. Ол – тәубеге келіп, Алла Тағаладан жіберген қателігіңіз үшін кешірім тілейсіз. Ал намаз мәселесіне келер болсақ, ол Құдай қаласа қабыл. Тек уәжіп амалы орындамалмағаны себепті дәрежесі төмен болуы ықтимал. 

Анығы жалғыз Алла Тағалаға мәлім!

Толығырақ ...